Sunday, July 18, 2010

3 Julai 2010

Welcome to my niece...Sena Aydan Ayar....

Teruja sangat bila dapat taw nk jadi mak cik sebelum ni...Cam xpercaya pun ada..Biasa la..1st time nak dapat anak sedara kan..memang la cmni...Selalu tgk die gerak2 kt perut akak je..akhirnya da kuarkan pun...Weekend ni aku x berapa sihat.. so balik umah..di kesempatan itu aku dapat luangkan masa melayan serta mengadunkan baby Sena ni..merasa la jugak nk lama2 ngn dia..maklumla, da busy skang... Comel sangat baby Sena ni..Oh ye, nama dia berbeza cket sebab ayahnya orang istanbul...makna disebalik nama ni adalah, Pujian secantik bulan...Ayar tu nama family sebelah abg ipar aku...Macam2 nama sebenarnya dia ada..ayah aku lak nak pangil dia Malkish(malaysia+turkish)...abg aku, panggil Kishsia (turKISH+malaySIA)..Apape je la..janji kt surat beranak tu satu nama je ye
Ni la budaknyer...
Mata tu...
Ala cayang makcik....
Ya Allah...tomeynyer die..Cantik..moga cantik akidahnya kelak
Sedap tidur..

No comments: