Monday, July 12, 2010

Perampas...!!!Rasa nak pijak2 orang itu

Perkara ni telah membuatkan satu kawasan kehidupan berubah menjadi suram dan terasa kesedihannya. Ni semua gara2 seorang pensyarah yang pentingkan diri sendiri..Kejam sangat!!! menggunakan kuasa untuk merampas adik2 ku disini...ditambah dengan ugutan...Kasihan sungguh apabila melihat statement2 yang terpaksa dikeluarkan oleh adik2 ku... di mulut ckp len, di hati len..Mereka tersepit,terhimpit!! Ada yg dimaki..Yang ugut tu paling xtahan..Ni da kes aniaya! Zaman sekarang ni xsemua pensyarah boleh dihormati...Di mana hak kita sebagai pelajar universiti?Bukan nk riakk..Tp kepada sesiapa yg mengetahui serta mengalaminya, mereka juga akan bersetuju..Sedih sgt rasenye...Terutama kepada pelajar baru..mereka baru masuk tapi dah mengalirkan air mata gara2 pensyarah yg xberhati perut sehingga sanggup menggugut serta melontarkan kate2 kesat kepada mereka sekiranya kehendaknya tidak dipenuhi...Kalau mereka dah kate xnak, kenapa mesti nk paksa??? Da mcm israel pun ade. Salah gune kuasa!!Sungguh kejam.. Mereka xrela untuk pergi pun sebenarnya...Tapi pensyarah tu bijak. Menggunakan satu tiket lain untuk merampas adik2 ku untuk mengaburi mata orang lain..Sedangkan kami disini dah taw taktik berdasarkan mangsa2 pensyarah itu sendiri yg lepas2..sekian..moga pensyarah ini akan terima akibatnya kerana menganiaya mereka yg xbersalah

6 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam..kenape ni...?
Ni mesti pasal dak pj kn?

Puteri Dyla Qistina said...

sekarang dah faham apa yang berlaku, benda ni boleh saman. siyes.

Q said...

takkan yang baru pun nak diambiknye

ashutz said...

Abg wandy: tepat sekali
Husna: saman??elergik plak..haha
Q : yang lama da diambil, yg baru diugut2...kesian...

SHAR RECHELL said...

kak syud: saya nak cakap "macam haram" dan "jahanam" tapi tak elok lah pulak. huhu... tapi sangat-sangat tak best lah macam ni. duduk kat "atas" tapi otak letak bawah. haih! sekarang ni rasa kosong. sangat-sangat kosong... *sambil buat muka sedih...

ashutz said...

sha...mmg xelok ckp cmtu..klu bleh ckp lebih lg..hahaha..joke....nk wat cmner..sabar je k...xsemestinya xde diowg kte xbagos...buktikan pd mereka yg kte mampu