Monday, June 7, 2010

OWh...BOsannyerrr..

Apa nk buat pun aku xtaw la...td pun makan maggy sup je....Nak kemas rumah pun xde mood memandangkan kat luar rumah pekerja-pekerja  tengah sibuk dgn kerja2 pengubahsuaian rumah ni,..Nak minum air pun payah dah cz sinki n paip tempat isi air minuman dah kena cabut....aduh...Dah la bising bunyi gerudi2 tu...ok skang saya berada di mood yang tidak selesa...Nak tido..hmmmm...panas..cuaca skang bukan cam dulu...panas berkuap...Tunggu petang2 sikitla baru mengemas ape yg patot..Bosannn lah.....Aaarrr....haaish tak boleh jadi... Bila dalam keadaan camni mula fikiran nak terbang sana sini...kalau lah waktu cuti camni aku tengah bercuti kat mane2 kan best...TAk pun terlibat dengan SUKMA ke....Waaaa...that is the point...!!!Sebenarnya aku jeles tgk kawan2 yg join SUKMA...kalau boleh aku pun nak join..Tapi aku dah tak aktif menembak lagi..ISh...Aku belum puas dalam hidup ni..................................

No comments: