Wednesday, December 30, 2009

New Semester

Semester baru dah bermula...Masa nk daftar kolej hari tu malasnyer rase..Ye lah da dok umah lame kan...Baru 2vhari aku da homesick..rase nk balik umah..waaa...billik pun xkemas lg...nape la ngn sem ni...Kelas mula2 aku masuk kelas makmal kaunseling individu 2...Best r jugak coz aku suke lecturer tu..tp hati2...kalau nampak kite lain sikit je, habis dia teroka..(buat pelajar2 kaunseling mereka faham). Lepas kelas makmal, aku susun jadual..Perh!!serius, mmg betol ape senior ckp..Pack tuh sampai ke malam...!!! petang pun xde can la aku nak masuk sukan2 pasni...masing2 da warning jgn ponteng kelas...Sem ni sangat berat..kelas pack n banyak keje kena wat...Mesti leh kurus sem ni..kui3..Apape pun i wish all the best to myself utk semester ni...Semoga aku diberi kekuatan untuk mengharungi segala rintangan sepanjang semester ni....mwaahhh!!!