Monday, April 27, 2009

Akhirnya.....!!

Yes...Finally aku jmp gak produk penjagaan muke yg sesuai tuk aku..haha..nk dijadikan cerita...sblum ni aku xpkai ape pen...tp kulit stil cun melecun..org asyik tnye je aku pakai pencuci muke ape...tp itu dulu.huhu...Then, aku mule la nk try pakai produk penjagaan muke..men beli je pelbagai jenis..Sea white, fair n lovely, mustika ratu,safi...suke2 aku je nk pakai ape..dah la tu..membazir je..mane x nye, semuanya xpenah abis dipakai...byk lg ha..baru pakai sebulan camtu dah boring cz xde pape perubahan, itu yg tukar len..padahal x abis pn lg..trok tol perangai aku ni..mentang2 ngah ada duit...W/apapepun..aku xperlu risau lg...tiada lg pembaziran....Aku sekarang lebih selesa dgn produk NIVEA...harga pn xmahal sgt..cewah,cm nk promote lak..Hopefully akan setia kt produk ni..Tp....produk yg xabeh tu cmne eh????

2 comments:

lurunna said...

wahhh...putih melepak la kulit ko pas neh...hahahahah

tenzokami said...

jgn risau..k.su pn cenggini gak dlu..

penyelesaian nyer??

sapu jer losyen or krim2 mke yg xabes tu kt kaki~ xmmbazir dn dpt melembutkan kulit!!hehe