Monday, March 16, 2009

i dont want to miss a thing

Cerita pada malam mmmr xdapat nk dikongsikan kerana ada sesuatu yg menggangu pemikiran aku sekarang ni....Terbayang-bayang wajah si dia yang aku sayangi...Ingin sekali aku berada di pangkuannya di sana... Melihat bagaimana keadaan dia...
Sedih bila terkenangkan saat-saat manis bersama dia..
Arhhhhh... aku nk balik kampung...!!!
Aku mahu berada di sampingnya....Tok.......!!!
Rindunyer...Patut la aku ada mimpi dia walaupun sibuk dengan tugas kat sini...
Risau.... Semalam dapat panggilan dari pak long. Tok sakit...Jantung tersumbat n low blood pressure...Doktor mintak waris2 untuk balik..Tok masih stabil tp anytime......(itu yg diperkatakan oleh abang aku setelah doktor memberitahu kepadanya)
Aku tahu, tok takkan dapat bertahan lama memandangkan usianya yg sudah menjangkau 91 tahun. Dilahirkan pada tahun 1918.... Tambahan pula mengalami masalah jantung...doktor ckp walaupun stabil tp anytime.....Itu yg xsedap didengar......Aku nk balik kampung......!!!

1 comment:

Anonymous said...

kita cuma mampu bdoa & berserah, hidup ni belum tentu, tp mati 2 satu kepastian...semoga diberikan yg terbaik utk kita.