Monday, January 31, 2011

Macam ni ke orang lelaki kalau shopping?


Shopping dan wanita adalah sangat sinonim... Tapi shopping dan lelaki? hurm...Saya pun xtahu..hehe.. Jarang kita dengar kaum lelaki pergi shopping..Nak teman kite kaum wanita ni g shopping apatah lagi... Hanya mereka yang tabah dan mempunyai tahap kesabaran yangg tinggi je mampu/sanggup temankan kaum wanita pergi shopping.. Tak kira lah teman wanita ke, mak ke, adik or kakak dan isteri.. Mereka ni wanita dan shopping boleh jadi satu keperluan hidup untuk mereka...Hehe..

Ok lah.. Ini ringkasan ceritanya dan situasinya berlaku lebih kurang 3 bulan yang lepas., saya dan sepupu telah menemankan seorang kawan lelaki untuk membeli-belah.. Ini kali pertama saya lihat kaum lelaki mengambil masa yang lama untuk shopping..  Selalunya jika pergi shopping ngn abang or adik laki, kejap je masa diowg ambil dan tak cerewet..hehe.. Kali ni lain sikit pengalaman yang saya dapat. Kalau saya tengok pada masa yang diambil untuk membeli-belah, boleh setaraf dengan kaum wanita..Cerewetnya dia xkurang hebatnya dan membuatkan saya perlahan-lahan rasa bosan..Hehehe.. Cuma hebatnya kaum wanita ni, dia akan pergi banyak kedai utk survey dahulu sampai berkenan di hati baru beli.. Seronok teman dia pergi membeli-belah walaupun saya sudah mula rasa penat.. Melayan karenah dia lagi.. Hahahhaha.. Dan..sekarang ni barulah saya faham perasaan lelaki kalau teman kaum wanita pergi shopping macam mana... Sekian...





Ciri-ciri saya sudah mula bosan
Haa cantik2...Angkat je k..
Selamat membeli-belah...!!!



Kite lak kena pegang.. Bukan nak amik bakul/trolly..ish3..

Yeay! singgah makan pulak

Licin....

amik gambar (malu-malu)

Wah dapat munga u all..Jgn jeles..hehe















~Kadangkala kita juga perlu rasa apa yang mereka rasa terhadap kita...lalala

3 comments:

Lurunna said...

mak like. mak like. mak like!!! hahaa

Anonymous said...

kacak gak yg pakai baju putih tu... hehehe... :8)

fazally87 said...

Oo..x tau lak ade gmbr i dLm ni..hehe..baru ko tau..ambik cket!!haha