Saturday, December 5, 2009

The necklace

Semalam bukan men suke lg..tp hari ni rase sedih yg teramat....rantai pemberian sesorang semasa hari lahirku yg ke-22 telah hilang..aduh...kt mane la agaknyer tercicir..huhu..walaupun menangis bagai nk rak...tp apakan daya..rantai tu xkan pulang ke pangkuan aku..lain la kalau rantai tu ade kaki n balik cari aku..huhu..mule la aku nk berimaginasi tinggi ni...kepada si pemberi rantai leher, aku minta maaf sangat2..bukan sengaja nk hilang kan...huhu..Yang paling membuatkan aku rs kecewa adalah, aku xdpt jg dgn baik pemberian seseorang sedangkan aku sangat hargainya sebelum ini... Tentu si dia juga rase kecewa dan sedih..Semoga lepas ni si dia tidak serik utk menghadiahkanku seutas rantai leher lg..Sesungguhnya aku amat menghargai pemberian tersebut..rantai leher mempunyai makna yg tersendiri buatku..

1 comment:

Azwandy Bin Muhamad said...

cuba cari lagi k..
kalau x jumpe gak...
mmg bukan rezeki shud la tu...
Apa2 pon sabar k...
Kita akan lebih menghargai apabila kehilangan sesuatu yg kta sayang...
Huhu...