Saturday, February 5, 2011

Entri mengarut : Monolog dalaman dikala sepi


Keliru dengan diri sendiri...
Tak tahu apa yang dimahukan sebenarnya...
Kadang-kadang gembira,suka,sayang,rindu tapi kadang-kadang sakit,pedih, sedih dan rasa derita.. Derita? biar betul..cm dah melarat je.. Ish2.. xlah... Aku ok lagi..Take it easy...Cettt..!
Pagi-pagi cmni rasa mcm xberapa betul je. Pasang lagu and menari.. ---> untuk hilangkan stress ok.. Rasa lega sedikit selepas menggerak2kan fizikal..Ala2 bersenam di pagi hari. Tapi rasa nak jerit kuat2 pun ada bg hilang beban yang ada..
Apa masalah aku sebenarnya? Hmmm aku tahu, cuma nk cari jalan penyelesaian je susah..sampai keliru apa yang telah aku lakukan dengan diri ni..

Ya Allah.. Berikan kekuatan pada diriku untuk ujian yang satu ini.. Aku insan yang tersangat lemah.. Kasihanilah aku..Berilah taufik dan hidayahMu kepadaku.. Tunjukkan dan bantulah aku dalam menangani masalah yang menimpa. Moga aku sentiasa menuju jalan ke arahMu... Amin..

1 comment:

fazally87 said...

amin..Love u..jgn bebean kn diri sgt k.. :)