Saturday, January 15, 2011

Tolonglah faham...

Tolong la faham.. Saya pelajar final year yang akan keluar praktikal lama lagi... Saya sangat kecewa dengan kamu-kamu yang tidak peka tentang apa yang berlaku.. Apatah lagi untuk menghulurkan bantuan.. Saya bekerja bukan macam orang lain bekerja. Saya masih di universiti pun kerana dibawah tajaan kementerian..  Tolong lah faham..Saya dah berkorban untuk kepentingan dan mencapai matlamat yang sama. Bila berjaya, kita sama-sama akan rasa bahagia. Tapi kenalah sama-sama berkorban. Biar saya lebih tak mengapa kerana itu tanggungjawab yg sebenarnya harus saya pikul dan saya rela. Tapi kamu-kamu sebagai orang yang lebih tinggi daripada saya, bantu lah apa yang patut terutama ketika saya amat memerlukan. Ini tidak.. Saya tertanya2 adakah kita dibawah satu team yang mengejar matlamat yang sama? Atau saya seorang je mahukan matlamat itu tercapai. Kami yakin bahawa kami bekerja sangat keras berbanding yang lain. Bukan nak membesar diri. Tapi kalau tgk yang lepas2, mereka yg pernah menjadi seperti saya juga bekerja keras berbanding yang lain. . Saya ada permintaan daripada kamu selepas ni kerana sudah diluar kemampuan saya untuk berkorban sepanjang waktu. Saya harap sangat kamu dapat tunaikan.. Kalau, tak, tak tahu la saya nak cakap apa lagi. The End

~Kecewa yang terlampau..

1 comment:

fazally87 said...

bagi manual book kt org tu!!