Thursday, December 30, 2010

Kenapa saya tak setuju cuti jumaat ni

1st of all, congrats to malaysian footballers..
Tapi ada satu perkara yang memang dijangka dan jika dilaksana saya kurang setuju iaitu cuti...
Kenapa saya kurang setuju, saya pun kurang periksa. Tapi apa yang pasti, saya dapat rasakan yang kita ni rakyat Malaysia sangat manja. Lain la kalau kita menang world cup ke, baru lah bagi cuti. Ni tak, sikit-sikit dapat cuti. Tak tahu lah anda semua bersetuju dengan saya atau tak.. Tapi ini pendapat saya bahawa saya sama sekali kurang setuju dengan cuti yang telah diisytiharkan.Sekian terima kasih

7 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Cuti tu sbb pak jib nak wat kenduri kesyukuran pemain kita menang.... hehe...

fazally87 said...

biar La nk bagi cuti..kamu stiLL bLajar Lagi so x rase r feel cuti ni..yg da keje suke r..cuti hujung mggu da b'+ n dpt la bwk anak2 kuar & tambah2 skoLah start hari isnin ni..kn ade baik P.M bg cuti..(Lwt tido!!)

ashutz said...

abg wandy : konfem ke pak jib nak wat kenduri?kalau konfem, saya pun nak pergi..hehhehe
fazally : Tp admin kn da byk cuti.. bile byk cuti byk la keje xsiap lg.. contohnye cek biasiswa saya..diowng cakap xsiap lagi!!!

fazally87 said...

kamu ni..kite x tau pun nape org tu x buat2 cek kamu..entah2 org yg siapkn cek kamu ade prob..cuti tahunan dieorg Lak,kaLau x siLap ade 20, 25 & 30 hari..so kaLau P.M da bg cuti tu kire bonus tuk dieorg r..jgn r mrh2 or x puas ati cos setan suke org cm tu..

ashutz said...

Tu lah, kamu yang buat saya jd mrh2..haha..asalnyer saye sedih je..saya tak setuju bukan ape, cuba bandingkan dengan negara lain, diorg mesti keje jugak wlpun menang. kita ni manje, cket2 kerajaan bg cuti..
Tp betul ape..Kamu tu dari daerah lain, patut la xdpt memahami coretan saya.xpe lah, abaikan je la

fazally87 said...

bgai cuti ni bukan pe..sbb da 14tahun masuk AFF ni x menang2 tambah2 MAS kn x bagus dLm boLa so tuk hargai dieorg P.M bg cuti..mane kamu tau negara Lain x bg cuti??

ashutz said...

saya tahu la melalui pembacaan..cth negara yg maju la. sudah la kamu..sampai bila pun abih nanti