Tuesday, November 9, 2010

Saya Tak Suka Apabila...

Saya tak suka apabila awak memandang ke arah saya
Saya tak suka apabila awak ada dekat dengan saya
Saya tak suka apabila awak tegur atau bercakap dengan saya

Kalaulah saya boleh meluahkan apa yang saya rasakan kepada awak...

sebab...

Bila awak memandang ke arah saya, terasa disebalik pandangan itu ada seribu makna
Bila awak dekat dengan saya, terasa seperti ada 'chemistry' yang membuatkan saya rasa tertarik kepada awak
Bila awak tegur atau bercakap dengan saya, terasa macam awak mengambil berat terhadap saya

Tapi diri saya cakap, saya tak suka awak sebab saya ada dia. Tolonglah pergi jauh-jauh...
Jangan pandang saya
Jangan dekat dengan saya
Jangan tegur atau bercakap dengan saya lagi

Oh bulan....(sambil menyanyi lagu Yuna : Dan Sebenarnya)

2 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

baiklah...saya main jauh2...x nak dekat2...huhu....

hehe..awat ni shud...?
saje je nak menyebok..hahaha...

ashutz said...

Luahan perasaan..hehe..macam abg wandy punye entri la.."saya tak mungkin dapat lupakan awak" dan "adakah aku harus berhenti disini"... Syud pun penah komen kt entri abg wandy tu..hehe.. mesti abg wandy paham punya la pasal entri syud ni..hehe